Regulamin dokonywania zakupów w sklepie new interior: 

  

  

  

I.        ZAMÓWIENIA 

  

1.     Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy, jak również pocztą elektroniczną pod adresem meblenowoczesne@op.pl  

  

2.     Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie przez klienta drogą mailową (klikając link w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia) lub telefoniczną.  
 

  

3.     Przyjęcie przez sklep internetowy każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą telefoniczną lub e-mailową przez pracownika sklepu internetowego. Pierwsze potwierdzenie wysyła automatycznie nasza strona i jest ono czysto informacyjne potwierdzające poprawność wypełnionego formularza zamówień . 

  

4.     Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia w formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych. 

  

  

5.     Sklep new interiorzastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany wymiarów lub materiałów użytych do produkcji zamówienia. O każdej zmianie cen poinformujemy klienta pytając go, czy nadal jest zainteresowany zakupem towaru. 

  

7.     Oferta zamieszczona na stronach internetowych new interiorma charakter informacyjny jeśli chodzi o cenę, wygląd, skład artykułu, wyposażenia i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu. W przypadku towarów wyprzedażowych/promocyjnych oferta jest aktualna do wyczerpania stanu magazynowego. Złożenie zamówienia w sklepie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. 

8.     new interior - prowadzi produkcję i sprzedaż indywidualnych projektów wg oczekiwań klienta w takim przypadku nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy 
 
 

 

  

II.        WARUNKI DOSTAWY 

  

  

  

1.     Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Istnieje możliwość odebrania towaru w siedzibie firmy. 

  

2.     Wysyłkę można i należy sprawdzić w obecności kuriera a w przypadku pobrania po opłaceniu towaru i kosztów wysyłki. 

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone co z daje gwarancję wypłaty odszkodowania w przypadku uszkodzeń w transporcie po przedstawieniu protokołu szkody spisanego podczas odbioru przesyłki. 

  

3.     Na życzenie klienta, możemy przesłać zamówiony towar poprzez wskazaną przez niego firmę kurierską. Opłata, w takim wypadku, jest doliczana zgodnie z obowiązującym cennikiem wybranej firmy kurierskiej (tylko po wcześniejszej wpłacie na konto). 

  

  

  

III.        CZAS DOSTAWY 

  

  

  

1.     Wszystkie sprzedawane towary staramy się Państwu dostarczyć jak najszybciej. Wysyłka towarów  jest realizowana w ciągu 14 dni. W przypadku gdy zamówiony towar jest wykonany wcześniejprzesyłki realizowane natychmiast po zakończeniu produkcji. 

  

2.     W szczególnych przypadkach, z przyczyn od nas niezależnych, termin dostawy może się wydłużyć. Zawsze postaramy się Państwa możliwie wcześnie o tym poinformować. 

  

3.     new interiorzastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku, gdy: zamówiony towar jest chwilowo niedostępny w magazynie, a na nowej dostawie jego cena ulegnie zmianie. 

  

4.     Gwarantujemy że o każdej zmianie ceny (z przyczyn od nas niezależnych) poinformujemy każdego Klienta telefonicznie dając możliwość wyboru: akceptacja nowej ceny lub anulowanie zamówienia bez żadnych konsekwencji 

  

5.     Do terminów dostaw nie wlicza się sobót, niedziel oraz świąt. 

  

  

  

IV.        WARUNKI PŁATNOŚCI 

  

  

  

1.      Przedpłata na konto – płacą Państwo przelewem lub przekazem pocztowym na nasze konto, przed dostarczeniem towaru. Przy tej płatności koszty przesyłki są obniżone o opłatę pobraniową. 

  

2.      Przy odbiorze osobistym akceptujemy płatność gotówką lub poprzez wcześniejszą, potwierdzoną wpłatę na konto. 

  

3.      Pobranie - do standardowej ceny dostawy doliczana jest opłata pobraniowa. 

  

  

 
 
 

  

V.        REKLAMACJE 

  

  

REKLAMACJE

  1. Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie www.newinterior.pl objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.
  2. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać na adres e-mail:  meblenowoczesne@op.pl
  3. W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, Klient może skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego.
  4. Klient proszony jest o przesłanie zdjęć wraz z opisem niezgodności towaru.
  5. Po dostarczeniu kompletu materiałów, obsługa sklepu poinformuje o przyjęciu reklamacji .
  6. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostaje poinformowany w ciągu 14 dni. W przypadku nie uznania zasadności reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o stanowisku Sklepu pisemnie w terminie 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak pisemnej informacji w terminie 14 dni, oznacza uznanie reklamacji i jej realizację. Po uznaniu zgłoszenia reklamacji za zasadną, dostarczane są nowe lub naprawione elementy do Klienta na koszt Sprzedawcy.
  7. Jeśli wymiana lub naprawa reklamowanego Towaru nie będzie możliwa Sprzedawca, obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany Towar.

  

1.     W każdym przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub budzi Państwa niepokój, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i nie przyjmować towaru. 

  

2.     W przypadku towarów wadliwych, bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 10 dni roboczy od daty otrzymania przesyłki. 

  

3.     W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje możliwość w terminie 14 dni dokonania zwrotu zakupionego towaru. 

  

4.     new interior 
 
Jarosław 
ul.Na Blichu 6 
37-500  
 
    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem meblenowoczesne@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
        imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
        datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
        przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
        wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
 
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, konsument może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 
 
Aby odstąpić od umowy , należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: meblenowoczesne@op.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres new interior ul.Zwierzyniecka 14H/8 37-500 Jarosław. 
 
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): 
 
[adres sprzedającego] 
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery zamówienia [numery] . 
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . 
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 
Adres: [adres kupującego] 
Data: [data odstąpienia od umowy] 
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 
 
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji): 
 
    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 
    
 
Brak odstąpienia od umowy: 
 
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 
 
    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 
    w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
    o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
    zawartej w drodze aukcji publicznej; 
    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 
    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 
 
 
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 
 
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

  

5.     Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go przez Nas, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny. 

  

6.     W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z nami telefonicznie, pod numerami: 665799066, lub mailowo: meblenowoczesne@op.pl 



Polityka prywatności / Przetwarzanie danych

Na potrzeby zamówienia należy podać następujące dane: imię i nazwisko/nazwa firmy, numer NIP, adres, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego. Są to informacje niezbędne do dostawy towaru oraz rozpatrywania ewentualnych zwrotów i reklamacji. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją treści regulaminu.

Przekazane informacje wykorzystywane są jedynie do celów związanych z wykonaniem usługi i wykorzystywane są jedynie przez czas realizacji zamówienia po tym czasie usuwane z bazy danych, nie wykorzystujemy w celach marketingowych danych klientów i nie współpracujemy z innymi podmiotami którym dane te mogłyby byc udostepniane.

Administratorem danych na czas realizacji zamówienia jest :

'new interior" meble nowoczesne Piotr Jurczak

ul.Na Blichu 6

37-500 Jarosław


 

  

Dostawy

Dostawa kurier DPD

dpd

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone

-przelew 36,90 pln 

-pobranie 40,00 pln

-przelewy24 36,90 pln 


POLECAMY
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].